Met het pakket Accountant kun je er voor kiezen om (tijdelijk) in een ander SnelStart pakket te werken. In dit artikel leggen we uit hoe dit werkt.
Tijdelijk in een ander SnelStart pakket werken
Er zijn twee manieren om dit in te stellen:
1. Instellen in SnelStart Web via Mijn SnelStart
Als je het pakket Accountant hebt dan kun je werken in SnelStart Web. Hier kun je gemakkelijk instellen dat je (tijdelijk) wilt wijzigen van pakket.
- Ga naar onze website www.snelstart.nl.
- Klik rechtsboven op Inloggen en kies voor Ondernemers. Login met je SnelStart inloggegevens.
- Klik rechtsboven op je naam en kies voor Mijn SnelStart.
- Rechtsonder zie de optie Werk in dit pakket. Daar kun je de keuze maken voor het pakket waar je (tijdelijk) in wilt werken. Als je klaar bent met werken in dit pakket, dan kun je via dezelfde weg weer terug naar je huidige pakket.
Je kunt nu zowel in SnelStart 12 als in SnelStart Web met dit pakket werken.
2. Instellen in SnelStart 12 via licentiebeheer
Als je als Accountant nog niet online kunt werken dan kun je dit ook instellen in SnelStart 12.
Ga eerst terug naar het beginscherm van SnelStart. Dit doe je door te gaan naar het Tabblad Administratie → Administraties. Ga vervolgens weer naar het tabblad Administratie en kies voor Licenties. Selecteer hier het pakket waarin je wilt gaan werken en sluit het venster.
Linksonder naast zie je nu staan in welk pakket je (tijdelijk) werkt. Door weer terug te gaan naar Licenties wordt je eigen pakket weer geactiveerd.
Belangrijk om te weten:
Een wijziging van pakket is niet van invloed op de abonnementsprijs.
Was dit artikel nuttig?