1. Administratiebeheer

Het pakket inOrde

Nieuw bij SnelStart is het pakket inOrde. Hiermee heb je inzicht in je administratie. Lees hier wat dit pakket inhoudt.

 

1. Wat is het pakket inOrde?

Het pakket inOrde is voornamelijk bedoeld voor inzage in je administratie. Je accountant doet de boekhouding, maar jij kan zelf je inkoopfacturen en-/of bonnen uploaden en je hebt inzicht in de financiële gegevens van je administratie.

2. Hoe werkt het?

Je kunt door je accountant bij ons worden aangemeld om gebruik te maken van het pakket inOrde. Dit kan de accountant doen via de knop online samenwerken.
De abonnementskosten voor dit pakket zijn €7,50 per maand.

Nadat je door je accountant bent aangemeld ontvang je een mail. Hierin staat hoe je een wachtwoord kunt maken en hoe je direct kunt inloggen in SnelStart Web of in de SnelStart app op je telefoon. Of ga naar onze website en klik bovenin op inloggen om direct in te loggen in SnelStart Web.

Wat kun je zien? 

  • Het Financiële Dashboard ( geeft een overzicht van je financiële gegevens)
  • Inzicht in je btw-aangifte en ICP-aangifte. 

Wat kun je doen?

  • Inkoopfacturen en/of bonnen uploaden. Lees hier hoe dit werkt. 
  • Verkoopfacturen uploaden. Door te gaan naar Facturen kun je daar je verkoopfacturen uploaden. Je boekhouden kan de boeking dan verder verwerken
  • Een facturen-mailbox instellen. Je inkoopfacturen en verkoopfacturen hoef je dan niet meer zelf te uploaden in je administratie, maar kun je direct doormailen naar je facturen-mailbox. De factuur komt dan automatisch in je administratie te staan. Lees hier hoe je dit kunt instellen. 
  • Bankafschriften inlezen. Lees hier hoe dit werkt. 
  • Een Bankkoppeling aanvragen. Je kunt de bankkoppeling zelf aanvragen voor de Rabobank, ING en Triodos. Zit je bij de ABN of Knab lees dan hier hoe de bankkoppeling kan worden aangevraagd. Voor andere banken kan geen bankkoppeling worden aangevraagd. 
  • Een koppeling met een ander programma instellen. Door rechtsboven te klikken op de naam van je administratie zie je koppelingen staan. Hier zie je een overzicht waarmee je een koppeling kunt maken. Of lees hier op onze website meer over koppelingen. 
  • Een extra administratie toevoegen.  Door in je administratie rechtsboven op de naam van je administratie te klikken ga je naar Administratiebeheer. Hier kun je ervoor kiezen om een nieuwe administratie aan te maken. Let op: Een extra administratie kost €2,50 per maand, per administratie. Nadat je een nieuwe administratie hebt aangemaakt moet je hierin je accountant rechten geven zodat hij in je administratie kan werken. Lees hier hoe je dit kunt doen.
  • Heeft je accountant twee administraties van je, dan kan hij de tweede administratie naar je overdragen via de knop Administratie Overdragen. Hier lees je hoe dit werkt. 

De kosten van het pakket

  • Het pakket inOrde kost €7,50 per maand exclusief btw.
  • De kosten voor een extra gebruiker zijn €2 per maand. 

 

Was dit artikel nuttig?

Kcc-ja Kcc-nee