1. Administratiebeheer

Het pakket inOrde

Nieuw bij SnelStart is het pakket inOrde. Hiermee heb je inzicht in je administratie. Lees hier wat dit pakket inhoudt.

1. Wat is het pakket inOrde?

Het pakket inOrde is voornamelijk bedoeld voor inzage in je administratie. Je accountant doet de boekhouding, maar jij kan zelf je inkoopfacturen en-/of bonnen uploaden en je hebt inzicht in de financiële gegevens van je administratie.

2. Hoe werkt het?

Je accountant meldt je bij ons aan via online samenwerken met het pakket inOrde. De kosten voor het pakket zijn €7,50 per maand. Op dit moment is het pakket gratis omdat het in een testfase zit. Nadat je bent aangemeld krijg je een mail op het mailadres waarmee je door je accountant bent aangemeld. Je kunt dan inloggen in SnelStart Web of via de SnelStart app op je telefoon.

Wat kun je zien? 

  • Het Financiële Dashboard (dit geeft een overzicht van je financiële gegevens)
  • Inzicht in je btw-en-of-ICP-aangifte. 

Wat kun je doen?

  • Inkoopfacturen en/of bonnen uploaden. Lees hier hoe dit werkt. 
  • Een inkopen-mailbox instellen. Je inkoopfacturen hoef je dan meer zelf te uploaden in je administratie, maar kun je direct doormailen naar je inkopen-mailbox. De factuur komt dan automatisch in je administratie te staan. Lees hier hoe je dit kunt instellen. 
  • Bankafschriften inlezen. Lees hier hoe dit werkt. 
  • Een Bankkoppeling aanvragen. Je kunt de bankkoppeling zelf aanvragen voor de Rabobank, ING en Triodos. Zit je bij de ABN of Knab lees dan hier hoe de bankkoppeling kan worden aangevraagd. Voor andere banken kan geen bankkoppeling worden aangevraagd. 
  • Een koppeling met een ander programma instellen. Door rechtsboven te klikken op de naam van je administratie zie je koppelingen staan. Hier zie je een overzicht waarmee je een koppeling kunt maken. Of lees hier op onze website meer over koppelingen. 
  • Een extra administratie toevoegen.  Door in je administratie rechtsboven op de naam van je administratie te klikken ga je naar Administratiebeheer. Hier kun je ervoor kiezen om een nieuwe administratie aan te maken. let op: een extra administratie kost €2,50 per maand, per administratie.  Nadat je een nieuwe administratie hebt aangemaakt moet je hierin je accountant rechten geven zodat hij in je administratie kan werken. Lees hier hoe je dit kunt doen.

Het is nog niet mogelijk om een extra bestaande administratie toe te voegen. Heeft je accountant nu dus twee administraties van je dan is het maar mogelijk om één administratie toe te voegen in het pakket inOrde.