Heb je je SnelStart-abonnement opgezegd, maar wil je deze toch weer activeren? Dit kan eenvoudig binnen een aantal stappen.
Heb je je SnelStart-abonnement opgezegd, maar wil je toch weer verder werken in je administratie? Geen probleem. Je heractiveert je abonnement eenvoudig en kunt direct weer aan de slag.
1. Je SnelStart-abonnement heractiveren
- Kijk eerst op onze website welk pakket je wilt activeren.
- Ga naar onze website en klik rechtsboven op Inloggen.
- Log hier in met de inloggegevens waarmee je klant bij ons was. Weet je je wachtwoord niet meer? Klik dan op wachtwoord vergeten.
- Nadat je bent ingelogd zie je een melding dat je je abonnement hebt opgezegd. Klik in die melding op Bekijk onze pakketten.
- Kies het pakket dat je wilt activeren en klik op Volgende.
- Controleer de gegevens en vul eventueel aan.
- Klik op Dit klopt zo.
- Vul je bankrekeninggegevens in en klik op Activeren.
- Je SnelStart abonnement is nu weer actief. Je kunt nu direct weer werken in SnelStart.
- Na het opzeggen van je abonnement blijft je administratie nog 90 dagen online. Heractiveer je jouw pakket binnen deze periode? Dan kun je direct weer verder – tenzij je de administratie zelf hebt verwijderd.
- Had je een back-up gemaakt van je administratie en wil je die nu weer terugzetten om daar in verder te werken? Lees hier hoe je dit doet.
Was dit artikel nuttig?