Waarom staan niet al mijn administraties in SnelStart Web?

Het kan zijn dat in SnelStart Web je online administratie niet naar voren komt. In dit artikel vind je hierover meer informatie.


Met Web ervaar je het gemak van inzicht in je financiële positie, waar en wanneer je maar wilt. Bovendien heb je toegang tot SnelStart Web via je PC, laptop, Macbook, Ipad of smartphone, dus ben je niet meer gebonden aan die ene computer. Gebruik maken van de SnelStart Web is alleen mogelijk als je beschikt over een Online licentie, dus één van de pakketten inStap t/m inControle of Accountant. Na het inloggen kom je op de pagina voor administratiekeuze. Hier vind je een overzicht van alle beschikbare online administraties.

1. Welke administraties worden in de lijst getoond?

In het scherm Administratiekeuze worden slechts twee soorten administraties weergegeven:

  • Eigen online administraties

  • Online administraties van cliënten die je toegang hebben verleend (accountants)

2. Wat als een administratie niet in de lijst staat?


Waarschijnlijk is het een Offline administratie; bijv. lokale- of netwerkadministraties, deze worden niet in de lijst getoond. Staan er na het inloggen dus geen administraties in de lijst, dan betekent het dat je zelf geen administraties online hebt staan of dat je (nog) geen rechten hebt gekregen voor online administraties van cliënten (alleen accountants). Hoe krijg je wél online administraties in de lijst?

Stap 1: Een nieuwe- of bestaande administratie online zetten
Een nieuwe of bestaande administratie online zetten


Stap 2: Rechten instellen
De accountant rechten geven in de online administratie 


Was dit artikel nuttig?

Kcc-ja Kcc-nee