In dit artikel lees je meer informatie over het wachtwoord van SnelStart.
In dit artikel:
1. Inloggen
2. Wachtwoordeisen
3. Wachtwoord wijzigen
4. Wachtwoord vergeten
5. Account geblokkeerd
1. Inloggen
In SnelStart moet je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Met deze inloggegevens kun je ook inloggen in Mijn SnelStart. Wil je nog veiliger inloggen? Gebruik dan 2FA.
2. Wachtwoordeisen
- Het wachtwoord moet minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer bevatten
- Je inlog e-mailadres mag geen onderdeel zijn van het wachtwoord
- Het wachtwoord moet minimaal 8 tekens lang zijn
3. Wachtwoord wijzigen
Ga naar onze website, www.snelstart.nl, en klik bovenin op Inloggen. Klik nadat je bent ingelogd rechtsboven op het poppetje (je naam) en kies voor Wachtwoord Wijzigen. Er verschijnt een scherm waarin je emailadres al staat ingesteld. Klik op versturen. Je ontvangt nu een mail op je mailadres. In deze mail kun je klikken op Wachtwoord instellen om het nieuwe wachtwoord in te stellen.
Ik krijg geen e-mail binnen om mijn wachtwoord te wijzigen, wat nu?
Als je gebruik maakt van een hostingpartij en je e-mailadres is bijvoorbeeld piet@kantoor.nl dan kan het zijn dat de hostingpartij de resetmail voor je wachtwoord als spam ziet en deze e-mail tegenhoudt en niet doorstuurt naar jouw mailprogramma. Je kunt dit oplossen door in te loggen bij de hostingpartij zelf en daar in de map Spam of Ongewenste mail te kijken. Daar kun je de resetmail voor je wachtwoord openen en vervolgens je wachtwoord wijzigen.
4. Wachtwoord vergeten
Als je je wachtwoord vergeten bent dan kun je dit opnieuw instellen. Klik bij het inlogscherm op Wachtwoord vergeten. Vul je emailadres in en klik op Versturen. Je ontvangt nu een mail. Klik in deze mail op Wachtwoord instellen om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Heb je geen toegang meer tot je mailbox waardoor je geen nieuwe wachtwoord kunt instellen dan kunnen wij het mailadres voor je aanpassen. Hiervoor hebben wij bepaalde documenten nodig. Lees hier wat wij dan nodig hebben.
5. Account geblokkeerd
Als je meer dan 11 keer een onjuiste combinatie van je gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevuld dan krijg je een melding dat je bent geblokkeerd. Vervolgens ontvang je een e-mail met daarin de mogelijkheid om je account te deblokkeren, mits je het juiste wachtwoord weet.
Als je je wachtwoord niet meer weet dan kun je altijd nog kiezen voor wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken. Waarmee je daarna weer opnieuw kunt inloggen.
Was dit artikel nuttig?