Vanaf het pakket inKaart kun je je administratie koppelen met eConnect (voorheen eVerbinding). Hiermee worden je inkoopfacturen via eConnect automatisch in je administratie gezet. In dit artikel lees je hoe dit werkt.
Als je een account hebt bij eConnect dan kun je eConnect koppelen met SnelStart. Hierdoor worden je inkoopfacturen automatisch in je administratie gezet.
Deze koppeling kan alleen met online administraties worden gemaakt. Staat je administratie lokaal of in een netwerk? Dan kan deze koppeling helaas niet worden gemaakt.
eConnect rekent kosten voor ontvangen facturen. Lees hierover meer op de website van eConnect.
1. De koppeling met eConnect maken
Als je een account hebt gemaakt bij eConnect dan kun je de koppeling instellen. De koppeling kun je in SnelStart Web terugzien.
De koppeling moet worden gemaakt vanuit de omgeving van eConnect. Lees hier het stappenplan hierover. In SnelStart kun je vervolgens bij Koppelingen zien dat de koppeling actief is. Voor vragen over de koppeling kun je het beste contact opnemen met eConnect.
Was dit artikel nuttig?